LOGO BLUE WEB

לנקר-ירדני | עו"ד ונוטריון

הרכבת 58, מגדל אלקטרה סיטי, תל אביב

איך להוציא אזרחות אוסטרית?

איך להוציא אזרחות אוסטרית?

איך להוציא אזרחות אוסטרית?

איך להוציא אזרחות אוסטרית? לאחר שהתעדכן והורחב החוק האוסטרי. כעת נרשמת הקלה משמעותית עבור ישראלים המבקשים להוציא אזרחות אוסטרית. אז אחרי שבדקתם והבנתם שאתם אכן זכאים לקבלת האזרחות שלכם (בדרך לדרכון האוסטרי הנחשק). אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בדברים ולענות על השאלה שהכי מעניינת אתכם. איך?

כמו בכל תהליך בירוקרטי, גם תהליך הוצאת הדרכון האוסטרי כרוך בשלבים שונים. הדרך גם במקרה הזה, יכולה להיות מאתגרת אם לא שומרים על סדר ודואגים לכל מה שצריך. תהליכים בירוקרטיים מהסוג הזה לפעמים "נופלים" רק על מסמך אחד. לכן חשוב לארגן הכל מראש ולהגיע מוכנים.

ראשית כמובן, השלב הראשון והחשוב מכל הוא בדיקת זכאותכם. אחת ההקלות היא לצאצאי ניצולי השואה האוסטרים שעזבו את אוסטריה כתוצאה מרדיפת הנאצים. אם אתם צאצאים למי שחיו באזורים שכיום מוכרים בגבולות אוסטריה, לאחר שנת 1933 ועד שנת 1955 – אתם כנראה זכאים.

לכן, המסמכים הראשונים שצריך לדאוג להם הם מסמכים המעידים על מחייה באוסטריה ועזיבה של אזור המגורים בין השנים האלו של קרוב משפחתכם. מסמכים נוספים שתידרשו להציג הם אלה שמוכיחים את הקשר המשפחתי שלכם לאותו אדם.

בנוסף, חשוב לאתר מסמכים המוכיחים את הזיקה של קרוב משפחתכם לאוסטריה, תעודות ומסמכים המראים על זיקתו, עבודתו ומגוריו באזור. כמו כן יש להציג מסמכים המעידים על מועד עזיבתו.

בגלל שמדובר בתהליך בירוקרטי והוא לא תמיד פשוט, אנחנו ממליצים לפנות לגורם מנוסה ומקצועי. חשוב לוודא שאתם מגישים את כל המסמכים כנדרש וממלאים את כל הטפסים בצורה תקינה. כך תוכלו לחסוך דרישות חוזרות להשלמת מסמכים מצד הרשויות האוסטריות ותהליך ארוך ומתמשך.

לבדיקת זכאותכם ותחילת התהליך להוצאת אזרחות אוסטרית, אתם מוזמנים לפנות למשרדנו, משרד עו"ד ניר לנקר המנוסה בהוצאת אזרחות ודרכון אוסטרי.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך...

לנקר-ירדני | עו"ד ונוטריון

הרכבת 58, מגדל אלקטרה סיטי,
קומה 2 תל אביב יפו 6777016

כל הזכויות שמורות © לנקר - ירדני משרד עו"ד ונוטריון

Site By | VIZEL MARKETiNG