LOGO BLUE WEB

לנקר-ירדני | עו"ד ונוטריון

הרכבת 58, מגדל אלקטרה סיטי, תל אביב

איך להוציא אזרחות גרמנית?

איך להוציא אזרחות גרמנית?

איך להוציא אזרחות גרמנית?

איך להוציא אזרחות גרמנית? החלטתם שאתם רוצים לפעול ולהתחיל את ההליך הנדרש על מנת לממש את זכותכם להוציא אזרחות גרמנית. עכשיו הגיע הזמן להבין בדיוק מה ההליך הזה דורש מכם ואיך הכי נכון לעשות אותו.

אז כמובן, בשלב הראשון רצוי שתוודאו כי אתם אכן זכאים לאזרחות גרמנית. אזרחות גרמנית תינתן למי שהם צאצאים לאזרחים גרמנים שאזרחותם נשללה. אם אתם צאצאים לאזרחי גרמניה שאזרחותם נשללה בין 1933-1945 הסיכוי לזכאותכם גבוה. כמובן שיש מקרים שונים נוספים של זכאות לאזרחות והנושא מצריך בדיקה מקצועית.

בנוסף, בשנים האחרונות יש גם הקלות בעניין. החל מה-20.5.2020 הורחב מעגל הזכאויות לאזרחות גרמנית. כעת זכאים לאזרחות גרמנית גם ילדים לאימהות שהיו אזרחיות גרמניה ונשללה אזרחותן (ללא קשר לאזרחות האב), לפני 1953. וכן ילדים שנולדו מחוץ לנישואין לפני 1993 לאבות גרמנים, שאזרחותם נשללה (ללא קשר לאזרחות האם). כל זאת בנוסף לתנאי קבלת האזרחות שהיו עוד קודם על פי החוק הגרמני.

אז מה הדרך ו- איך להוציא אזרחות גרמנית?

ראשית אתם תצטרכו לאתר ולהציג מסמכים המעידים על אזרחותם/ שלילת אזרחותם של קרובי משפחתכם שבגינם אתם מגישים את הבקשה. כל מסמך רשמי שמתעד את האזרחות הגרמנית. כמובן שכל מסמך בנושא יכול לעזור, תעודות לידה, מגורים, נישואין ועוד. השלב הבא כמובן יהיה להציג מסמכים רשמיים אשר מוכיחים את הקשר המשפחתי שלכם ושל אזרח גרמניה לשעבר.

כמו כן עליכם יהיה למלא את המסמכים הרשמיים להגשת הבקשה.

לרוב בהגשת בקשה לאזרחות גרמנית יש לתרגם את מסמכים ללועזית ולכן מומלץ מאוד להיעזר בגורם מקצועי ומנוסה שיכול לייעל את התהליך ולמנוע מצבים של ניסיונות חוזרים וסירובים שנובעים מחוסר סדר או בעיות קטנות במילוי טפסים והגשת מסמכים.

הדרך שלכם להוציא אזרחות גרמנית, יכולה להיות הרבה יותר פשוטה ממה שאתם מתארים. זאת כמובן לאחר בירור הזכאות והבנה שיש סיבה לצאת לדרך. דאגו להיות מאורגנים ולהשיג כל מה שדרוש לכם בטרם הגשת הבקשה.

לבדיקת זכאותכם וייעוץ לתהליך אתם מוזמנים לפנות למשרד עו"ד ניר לנקר המתמחה בתחום הוצאת אזרחות ודרכונים גרמניים.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך...

לנקר-ירדני | עו"ד ונוטריון

הרכבת 58, מגדל אלקטרה סיטי,
קומה 2 תל אביב יפו 6777016

כל הזכויות שמורות © לנקר - ירדני משרד עו"ד ונוטריון

Site By | VIZEL MARKETiNG