LOGO BLUE WEB

לנקר-ירדני | עו"ד ונוטריון

הרכבת 58, מגדל אלקטרה סיטי, תל אביב

דרכון גרמני לילדים

דרכון גרמני לילדים

דרכון גרמני לילדים

דרכון גרמני לילדים, האמנם? ישראלים רבים שוקלים את האפשרות שלהם למימוש זכאותם להוצאת אזרחות נוספת, אירופאית. האפשרות למימוש הזכאות עולה לא פעם בהקשר של דאגה לילדים. אם אתם חושבים שאתם זכאים לאזרחות הגרמנית, כמובן תהיה לזה משמעות על ילדיכם. אחת הסיבות המרכזיות והבולטות של ישראלים לקבלת דרכון אירופי, היא החשיבה על עתיד הילדים. בהוצאת דרכון גרמני לילדים, יתרונות רבים ומגוונים אשר יקלו משמעותית על עתידם ועל האפשרות שלהם לבחור.

בפני ילדים בעלי דרכון גרמני, יעמדו שלל אפשרויות שלא יעמדו בפני מי שיחזיק אזרחות ודרכון ישראלים בלבד. גרמניה היא אחת ממדינות האיחוד האירופי ולכן הדרכון הגרמני הוא דרכון אירופי לכל דבר. הוא מעניק זכויות למחזיקיו כאזרחי אירופה וזאת על אף שאין כל חובה להתגורר באירופה על מנת לקבל את ההטבות לאירופאים.

אז מהם היתרונות בהוצאת אזרחות ודרכון גרמני לילדים?

1. לימודים באירופה: ילדים עם דרכון גרמני, יוכלו לממש את זכותם וללמוד במוסדות לימוד ברחבי אירופה. בעלי דרכון אירופאי זכאים לסבסוד משמעותי בשכר הלימוד ואף בחינם. זה כמובן משתנה ממדינה למדינה ובהתאם למוסד הלימודי.

2. מעבר חופשי בעולם: אחד היתרונות המשמעותיים ביותר כישראלים. האפשרות להיכנס למדינות שונות בעולם עם דרכון אירופאי ללא צורך באשרות כניסה, שהייה או הוצאת ויזה. בתחום הזה יש הבדל משמעותי עבור אזרחי אירופה לעומת בעלי דרכון ישראלי בלבד.

3. מגורים באירופה: בעלי הדרכון האירופאי, כאזרחי אירופה, יכולים להתגורר בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי ללא כל צורך באישור שהייה מיוחד או הגירה פורמלית.

4.  עבודה באירופה: בדומה לתחום המגורים, אזרחי גרמניה ומחזיקי הדרכון הגרמני, יכולים לעבוד בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי לא צורך באשרת עבודה.

5. עסקים באירופה: אמנם מדובר על העתיד הרחוק של ילדינו, אך היתרונות ילוו אותם לכל החיים. הדרכון הגרמני מאפשר להקים עסק, לרכוש קרקעות או לסחור בנדל"ן במדינה, באופן מקל.

בתקופה האחרונה, אנחנו חושבים לא מעט על העתיד ועל הביטחון. אין ספק שדרכון אירופי ואזרחות אירופית, יספקו יכולת בחירה וחופש עבור ילדינו בעתידם.

הדרכון הגרמני לילדכם כמובן יהיה חלק מתהליך בו לרוב ההורים יממשו את זכאותם, על מנת לאפשר לילד לממש את זכאותו בעקבות אזרחות הוריו בהווה או בעתיד. יתכן מעט הבדל בתהליך לפי גיל הילד.

משרדנו לנקר – ירדני עו"ד ונוטריון

מתמחה בתחום הוצאת דרכון גרמני ונשמח לבדוק את זכאותכם או זכאות ילדכם וכן לספק ייעוץ וליווי לתהליך. לפרטים נוספים צרו קשר.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך...

לנקר-ירדני | עו"ד ונוטריון

הרכבת 58, מגדל אלקטרה סיטי,
קומה 2 תל אביב יפו 6777016

כל הזכויות שמורות © לנקר - ירדני משרד עו"ד ונוטריון

Site By | VIZEL MARKETiNG