LOGO BLUE WEB

לנקר-ירדני | עו"ד ונוטריון

הרכבת 58, מגדל אלקטרה סיטי, תל אביב

קבלת דרכון אוסטרי

קבלת דרכון אוסטרי

החל מספטמבר 2020 חלו הקלות משמעותיות על ישראלים צאצאי אזרחים אוסטרים בקבלת דרכון אוסטרי. זאת בזכות סעיף חדש לחוק האוסטרי הקובע מי זכאי לאזרחות אוסטרי. התיקון לחוק, מרחיב את הזכאות לאזרחי אוסטריה בעבר שברחו מאימת הנאצים ונאלצו לעזוב את המדינה. כעת, ישראלים רבים בודקים אודות קבלת דרכון אוסטרי ובוחנים את התהליך. אנחנו החלטנו לעשות לכם סדר בדברים ולראות בדיוק מה השלבים שעליכם לעבור.

ראשית אתם צריכים לדאוג לבדיקת זכאות. אם אתם צאצאים של מי שחיו באוסטריה בגבולותיה העדכניים או עזבו את אוסטריה בין 1933-1955, אתם זכאים לדרכון אוסטרי בהיתכנות גבוהה. כמובן שאלו התנאים על קצה המזלג, ישנם תנאים נוספים או סיבות נוספות בגינן ניתן להגיש את הבקשה לקבלת דרכון אוסטרי. אנחנו ממליצים לפנות לגורם מוסמך ומנוסה בתחום כבר בשלבים הראשונים של בדיקת הזכאות ולחסוך לכם זמן וקושי.

השלבים הבאים בתהליך יהיו כמובן לדאוג למסמכים המצביעים על זכאותכם לקבלת דרכון אוסטרי. המסמכים האלה יכולים להיות רבים ומגוונים. כל מסמך שיעיד על זיקתכם לאוסטריה ועל היותכם צאצאים לאזרח אוסטריה בעבר או בהווה. בנוסף, יש להציג מסמכים וטפסים רשמיים השייכים לכם (דרכון, תעודת לידה ועוד). כבר בשלבי איסוף המסמכים תידרשו לתרגום וחתימת נוטריון. גם בשלב זה, ליווי של משרד המתמחה בתחום יפתור לכם את המאמץ המיותר. משרדים רציניים בתחום כוללים כבר בין שורותיהם נוטריון.

להבדיל ממדינות אחרות החברות באיחוד האירופי, אוסטריה אינה דורשת מגורים במדינה, ידיעת השפה או ויתור על אזרחות אחרת בכדי לקבל את האזרחות והדרכון האוסטרים. זה בהחלט מקל על התהליך וגם מעלה את אחוז הזכאים שיכולים להגיש את הבקשה. הדרכון האוסטרי הוא דרכון אירופאי לכל דבר ולכן הביקוש אליו הולך וגובר. בשל ריבוי הבקשות לקבלת דרכון אוסטרי, אנחנו ממליצים להתחיל בתהליך כמה שיותר מהר.

משרדנו, לנקר – ירדני עו"ד ונוטריון, מנוסה ומתמחה בכלל השלבים ל- קבלת דרכון אוסטרי. נשמח לעמוד לרשותכם וללוות אתכם בדרך לדרכון החדש. – מוזמנים לפנות אלינו לבדיקת זכאותכם וקבלת ייעוץ מקצועי

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך...

לנקר-ירדני | עו"ד ונוטריון

הרכבת 58, מגדל אלקטרה סיטי,
קומה 2 תל אביב יפו 6777016

כל הזכויות שמורות © לנקר - ירדני משרד עו"ד ונוטריון

Site By | VIZEL MARKETiNG