LOGO BLUE WEB

לנקר-ירדני | עו"ד ונוטריון

הרכבת 58, מגדל אלקטרה סיטי, תל אביב

סיפור הצלחה – אזרחות אוסטרית

סיפור הצלחה - אזרחות אוסטרית

סיפור הצלחה – אזרחות אוסטרית

סיפור הצלחה – אזרחות אוסטרית, האמנם? הביקוש לאזרחות אוסטרית בקרב ישראלים רבים הולך וגובר. זאת כמובן בעקבות הסעיף נחדש לחוק האזרחות האוסטרי מספטמבר 2020, שמקל משמעותית את הדרך לאזרחות האוסטרית. הסעיף החדש בחוק האוסטרי מאפשר הגשת בקשה לאזרחות עבור צאצאים של מי שנמלט מאימת הנאצים באוסטריה בשנים מסוימות.

למרות ההקלות, הדרך לאזרחות כוללת לא מעט תהליכים בירוקרטיים, מסמכים ואישורים רשמיים. אך כמובן שניתן להקל על התהליך ולבחור להתחיל אותו לצד אנשי מקצוע מהתחום. ליווי של אנשי מקצוע מנוסים בתחום יחסוך לכם זמן ומאמץ מיותר.

המשרד שלנו עוסק בהוצאת האזרחות האוסטרית ואנחנו כאן ללוות ולעזור לכם בדרך לאזרחות החדשה שלכם. למרות שעל פי הסעיף החדש ניתן היה להתחיל להגיש בקשות  לפני חודשים ספורים, אנחנו שמחים לשתף אתכם בסיפור הצלחה של המשרד שלנו שנחתם כבר באוקטובר 2020.

בחודשים האחרונים פנה אלינו לקוח, צאצא למשפחה שנאלצה לעזוב את אוסטריה בתקופת שלטון הנאצים. לאחר שקיבלנו את המסמכים יצאנו לדרך והגשנו עבורו בקשה לאזרחות האוסטרית. ביסודיות ומהירות עברנו את כל השלבים בדרך לאזרחות עד לאישור הסופי תוך כחודש אחד בלבד!

הלקוח שלנו קיבל אזרחות אוסטרית ותעודת האזרחות בידיו (מצורפת תמונה).



כאמור, הסעיף החדש מקל על צאצאי ניצולי השואה האוסטרים שעזבו את אוסטריה כתוצאה מרדיפת הנאצים. אם אתם צאצאים למי שחיו באזורים שכיום מוכרים בגבולות אוסטריה, לאחר שנת 1933 ועד שנת 1955 – אתם כנראה זכאים וישנה היתכנות גבוה לקבלת תשובה חיובית. ההקלה משמעותית ביותר, זאת כיוון שלא מדובר רק בצאצאיהם של מי שהיו אזרחי אוסטריה. אלא גם צאצאיהם של מי שרק התגוררו באוסטריה. כמו כן, מדובר בצאצאים בכל דור ואין הגבלה על מספר דורות.

אחד התנאים להוצאת אזרחות אוסטרית הוא שלמועמד לא יהיה עבר פלילי. אנחנו כמובן נבהיר שכל מקרה נבחן לגופו והמשרד שלנו מטפל גם במועמדים בעלי עבר פלילי. העלויות משתנות בהתאם למורכבות של הבקשה ולתנאים שעומדים בהם, כולל המסמכים שעומדים לרשות מגיש הבקשה וכן ההצלחה בתהליך.

נשמח לעמוד לרשותכם לאורך התהליך, החל משלבי בדיקת זכאותכם ועד לקבלת אישור האזרחות האוסטרית החדש שלכם. לבדיקת זכאותכם ותחילת התהליך, אתם מוזמנים לפנות למשרדנו, משרד עו"ד ניר לנקר המנוסה בהוצאת אזרחות ודרכון אוסטרי.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך...

לנקר-ירדני | עו"ד ונוטריון

הרכבת 58, מגדל אלקטרה סיטי,
קומה 2 תל אביב יפו 6777016

כל הזכויות שמורות © לנקר - ירדני משרד עו"ד ונוטריון

Site By | VIZEL MARKETiNG