LOGO BLUE WEB

לנקר-ירדני | עו"ד ונוטריון

הרכבת 58, מגדל אלקטרה סיטי, תל אביב

9 טיפים לבחירת משרד עו"ד שיסייע לך בהנפקת אזרחות גרמנית ואוסטרית

מגמות וחקיקות עדכניות באוסטריה ובגרמניה פותחות את השערים לאזרחות אירופאית עבור עשרות אלפי ישראלים. כיצד ניתן לדעת באיזה משרד עו"ד לבחור כדי ללוות אותך בתהליך? "בגלל ההיצף בביקוש, צצים כפטריות אחרי הגשם גורמים לא מקצועיים", מסביר המומחה עו"ד ניר לנקר, שנותן טיפים כיצד לבחור משרד עו"ד איכותי ורציני לליווי בתהליך

קצרה היריעה מלתאר את היתרונות הרבים של אזרחות ודרכון גרמניים, וכן של האזרחות והדרכון האוסטריים, ובכל זאת, על קצה המזלג: גרמניה ואוסטריה הן שתי מדינות עשירות עם כלכלות גדולות וגישה חברתית נדיבה. מדובר על שתי מדינות חזקות, חשובות ומרכזיות באיחוד האירופי. אשר על כן, ישראלים המחזיקים אזרחות גרמנית או אוסטרית יכולים ליהנות מאינספור הטבות ברחבי אירופה כגון: לימודים בחינם (כולל אוניברסיטה), גישה לעסקים באיחוד האירופי, מגורים בכל מדינה באירופה ומגוון יתרונות בביצוע רילוקיישן לאירופה. בנוסף לכך, דרכון אירופאי פותח את השערים לארצות הברית, ללא צורך בויזה.

"יש היצף בביקוש"

בשל היתרונות הרבים, הביקושים לאזרחות ודרכון גרמניים או אוסטריים נמצאים בשיא, "יש היצף בביקוש לסיוע בהליך הוצאת אזרחות ודרכון גרמניים או אוסטריים. אשר על כן, צצים כמו פטריות אחרי הגשם גורמים לא מקצועיים, בלשון המעטה, שמבינים את הפוטנציאל הכלכלי הטמון בכך", מזהיר עו"ד ניר לנקר, בעלים ושותף במשרד עו"ד לנקר-ירדני, מומחה בסיוע בהליך הוצאת אזרחות גרמנית ואוסטרית. 

הטיפים של המומחה עו"ד לנקר

"יְהַלֶּלְךָ זָר וְלֹא-פִיךָ"

טיפ ראשון: לבדוק באתר האינטרנט של שגרירות גרמניה בת"א

המשפט שנאמר בספר משלי (כ"ז, ב') על ידי החכם באדם, יְהַלֶּלְךָ זָר וְלֹא-פִיךָ, נכון שבעתיים כאשר מחפשים משרד עו"ד שיסייע בהליך הוצאת אזרחות ודרכון גרמניים או אוסטריים. במקום לחפש כתבות ממומנות, סרטונים וטקסטים שכתב נותן השירות בעצמו על עצמו, פשוט כנסו לאתר שגרירות גרמניה בתל אביב. באתר זה ישנה רשימה של משרדי עו"ד מומלצים ע"י שגרירות גרמניה, המתמחים בדינים של גרמניה. "שגרירות גרמניה מנהלת את הרשימה הזאת ברצינות הגרמנית האופיינית, הבהיר המומחה. אם תלחצו על "תל אביב והסביבה", תוכלו למצוא את משרד עו"ד לנקר ירדני ברשימה (אין חשיבות למיקום ברשימה).

צילום מסך מתוך אתר שגרירות גרמניה בת"א

טיפ שני: בדקו באתר לשכת עורכי הדין

לשכת עורכי הדין של מדינת ישראל מהווה מקור מהימן נוסף, שאינו מושפע מהלחצים המפעילים הגורמים המעוניינים לקחת חלק ברשימה. הלשכה מפרסמת באתר שלה רשימה של משרדי עורכי דין המתמחים בדינים זרים, הכוללים מגוון רחב של מדינות. "לא כדאי לפנות לגורמים שלא נמצאים ברשימות הללו", הסביר המומחה. כדי לצפות ברשימה לחצו על הלינק, ואז על המדינות "אוסטריה" או "גרמניה".

טיפ שלישי : ללכת בעקבות המלצות אמינות

אחד המדדים הטובים להצלחה ויעילות של משרד עו"ד הוא המלצות מלקוחות. הכי טוב לקבל המלצה מן המעגל הקרוב – חברים, מכרים ומשפחה, אך במקרה שאתם לא מכירים מישהו שעבר תהליך דומה – אל דאגה, יש את "גוגל מיי ביזנס". לא קל לשקר על GMB באמצעות ביקורות סרק. האלגוריתם שלהם יודע פעמים רבות לזהות מתי מדובר על ביקורות של לקוחות אמיתיים ומתי נותן השירות "שולח" את המשפחה, השכנים והחברים הקרובים להגיב ולסמן חמישה כוכבים וביקורת בדירוג. 

בנושא הדירוג: לא להתפשר על דירוג בנושא כה חשוב ומורכב, שישפיע על העתיד שלך. 

בביקורות עצמן יש שני פרמטרים – כמות הביקורות ואיכות הביקורות. בכמות, חשוב לראות שיש כמה עשרות ביקורות לפחות – ולא מספר בודד של ביקורות. בנוסף, שימו לב לאורך הביקורות ולתוכן שלהן. שימו לב כמובן שבביקורות רושמים שהוסדר עבורם דרכון גרמני או דרכון אוסטרי ולא שירות משפטי אחר  ,לפעמים לקוחות כותבים ביקורת של מספר מילים בודדות כדי כדי לצאת לידי חובה: "אחלה תהליך", "תותח" וכיו"ב. עדיין לא מדובר בשירות שאתם מחפשים ויתכן אף שמדובר בביקורות כוזבות. 

בחיפוש בגוגל אחר משרד עורכי הדין של ניר לנקר, אתם יכולים לראות מספר מגוון של המלצות מלקוחות שונים, שלא מותירות ספק שאכן מדובר במשרד רציני,בתחום האזרחות הגרמנית והאוסטרית, כמובן שאותם הלקוחות מהווים מדגם מייצג של מאות ואלפי לקוחות. 

טיפ רביעי: תבחרו עו"ד שיודע גרמנית שוטפת

 "עו"ד שתבחרו בו חייב להיות דובר גרמנית שוטפת", קבע המומחה נחרצות, והסביר כי ההיכרות עם השפה הגרמנית הינה בסיס חשוב בדרך להנפקת אזרחות גרמנית או אוסטרית. "אם נכנסתם למשרד עורכי דין שמתיימר להתמחות בהנפקת אזרחות גרמנית או אזרחות אוסטרית, ועורך הדין אינו דובר גרמנית שוטפת, דלגו למשרד הבא", פסק לנקר. עוד ציין המומחה כי בחלק מהמשרדים תוכלו למצוא רק מזכירה או פקיד שמדברים גרמנית שוטף, "זה לא ראוי ובסופו של דבר פוגע בלקוח, העו"ד שלכם בכבודו ובעצמו חייב להיות דובר גרמנית", מדגיש לנקר. איך תדעו אם הוא או היא דוברים גרמנית? אל תתביישו. תציגו לו מסמך בגרמנית ובקשו להקריא את הכתוב במסמך. מדובר בכסף שלכם ובעתיד שלכם.

טיפ חמישי: תבחרו עו"ד שחבר בוועדות ,עמותות וגופים משפטיים רלוונטיים

עו"ד שהינו באמת בעל מומחיות הינו תמיד יהיה חבר גם בגופים משפטיים ,ועדות ועמותות רלוונטיות .עו"ד ניר לנקר חבר בוועדת "גרמניה-אוסטריה-ישראל" של לשכת עו"ד שנים רבות ובנוסף חבר ב"עמותת המשפטנים ישראל-גרמניה " ,ועדה ועמותה אלו מהווים בית למי שעוסקים באופן קבוע בקידום וטיפול בנושאים משפטיים שבין ישראל ומדינות דוברות גרמנית.

התעודה נראית כך:

טיפ שישי: ריבוי מדינות מלמד על חוסר מקצועיות

בחרו במשרד שמתמחה במדינה אחת או קבוצת מדינות שיש ביניהן חפיפה, כמו למשל גרמניה ואוסטריה, שתי מדינות החולקות את אותה השפה, התרבות, ההיסטוריה ובעלות דמיון רב בסגנון החקיקה. "ישראלי שרוצה להסדיר אזרחות וניגש למשרד שמטפל ביותר משתי מדינות שאין ביניהן חפיפה הגיונית, צריכה להידלק אצלו נורה אדומה", הסביר לנקר והבהיר כי לא ניתן להיות באמת מקצועיים כאשר מתעסקים במדינות שאין ביניהן חפיפה, למשל צ'כיה ,פולין  ופורטוגל – או במספר רב של מדינות.

טיפ שביעי: הזול הוא היקר

בשל ההיצף בביקושים, קמו משרדים רבים שמסייעים בהליך הוצאת האזרחות מתוך הבנה כלכלית שבכל פלח שוק יש לקוחות ממוקדי מחיר, כלומר, לקוחות המעוניינים לרכוש את המוצר הזול ביותר, תוך נטילת הסיכון הכרוך באיכות נמוכה פוטנציאלית של השירות. "לקוחות שבוחרים לקבל את השירות במחירים נמוכים באופן אבסורדי, מגלים שיוצא שכרם בהפסדם. פעמים רבות מגיעים אליי לקוחות שעברו תהליך לא מקצועי, ולכן לא אושרה האזרחות במדינה הנכספת. במקרים הללו המחירים שלי עלולים להיות כפולים ומכופלים, בשל העובדה שמדובר על תיק המצריך טיפול מיוחד. אני כמובן עושה כמיטב יכולתי וגם במקרים דומים הצלחתי לחלץ אזרחות גרמנית או אוסטרית עבור לקוחות שהתאכזבו ממשרדים אחרים".

טיפ שמיני: משרד עו"ד ולא חברה בע"מ

לעו"ד אסור להתאגד כחברה בע"מ, בשל האחריות האישית המקצועית. חברות בע"מ המספקות שירותי אזרחות עלולות "להיעלם", להחליף בעלות או לפשוט רגל. עו"ד חייבים בחוק לקחת אחריות אישית. בבחירה בעו"ד מומחה אתם בעצם הולכים על בטוח – אדם מקצועי שלוקח אחריות אישית על הקריירה שלו בניגוד לחברות בע"מ, שעולות ויורדות בעקבות חקיקות שונות במדינות היעד. "החברות בתחום הזה הן זמניות כי כל הפעילות שלהן מתמקדת בסיוע בעקבות חקיקות מזדמנות, בניגוד למשרד עורכי דין שנשאר בתחום ומחויב לשאת באחריות", מסביר המומחה.

טיפ תשיעי: עו"ד רציניים לא עובדים בשלט רחוק

עו"ד לנקר מפציר בכם, לא להיעזר בשירותיו של אדם או חברה שיושבים בבית, בזום, בשלט רחוק או באיזשהו משרד להשכרה לשעה. "נכון שאנחנו חיים בעולם של עבודה מהבית, אבל לא בתחום הזה! בכל מה שקשור למשרדי עו"ד, היעדר משרד רציני מלמד על חוסר רצינות  וחוסר כבוד למקצוע וללקוחות", שיקף המומחה. משרד גדול ,הממוקם בליבה של ת"א ,בירת העסקים הבינלאומים של ישראל ,מלמד על רצינות. כמו כן, חתימות והצגת מסמכים בזום ובשלט רחוק צריכים להדליק נורה אדומה, מפני שמדובר על הליך לא תקין. כמו כן, אם פניתם למשרד עו"ד, ראוי שהעו"ד יקבל את פניכם ולא הצוות הזוטר במשרד.

רבבות ישראלים נכנסו למעגל הזכאים

בתקופה האחרונה, שינויי חקיקה באוסטריה ובגרמניה מאפשרים לצאצאיהם של מי שנמלטו מאימת הנאצים, להגיש בקשות לאזרחות של שתיים מהמדינות החזקות באירופה. מגמות וחקיקות שקרמו עור וגידים לאחרונה בגרמניה ובאוסטריה הכניסו רבבות ישראלים למעגל הזכאים לאזרחות ודרכון במדינות הנ"ל. מדובר על מהפכה של ממש. גם אם ניסיתם בעבר ללא הצלחה, ייתכן מאוד שעו"ד לנקר יוכל לסייע גם לך.

משרד עו"ד לנקר-ירדני

משרד עו"ד ונוטריון לנקר-ירדני עוסק מעל 20 שנה בסוגיות משפטיות בדינים של מדינות גרמניה ואוסטריה. עו"ד לנקר מתמחה בנושאים משפטיים שונים במדינות אוסטריה וגרמניה, כולל טיפול בבקשות שונות של ישראלים וצאצאי יהודים בישראל וברחבי העולם – בהשגת אזרחות ובדרכון אוסטרי וגרמני. עו"ד לנקר דובר גרמנית על בוריה ומומחה לחוקי האזרחות של אוסטריה וגרמניה. המשרד עוסק בגרמניה ואוסטריה הן בדיני ירושה, דיני חברות, נדל"ן והן בהסדרת אזרחות אוסטרית ואזרחות גרמנית.

קל למצוא אותנו:

משרד עו"ד ונוטריון לנקר-ירדני

כתובת: רח' הרכבת 58 (מגדל אלקטרה סיטי) ת"א.

טלפון: 03-505-2141

אתר: https://austrogerman.co.il

פייסבוק: https://www.facebook.com/nir.lanker.lyl

קצרה היריעה מלתאר את היתרונות הרבים של אזרחות ודרכון גרמניים, וכן של האזרחות והדרכון האוסטריים, ובכל זאת, על קצה המזלג: גרמניה ואוסטריה הן שתי מדינות עשירות עם כלכלות גדולות וגישה חברתית נדיבה. מדובר על שתי מדינות חזקות, חשובות ומרכזיות באיחוד האירופי. אשר על כן, ישראלים המחזיקים אזרחות גרמנית או אוסטרית יכולים ליהנות מאינספור הטבות ברחבי אירופה כגון: לימודים בחינם (כולל אוניברסיטה), גישה לעסקים באיחוד האירופי, מגורים בכל מדינה באירופה ומגוון יתרונות בביצוע רילוקיישן לאירופה. בנוסף לכך, דרכון אירופאי פותח את השערים לארצות הברית, ללא צורך בויזה.

"יש היצף בביקוש"

בשל היתרונות הרבים, הביקושים לאזרחות ודרכון גרמניים או אוסטריים נמצאים בשיא, "יש היצף בביקוש לסיוע בהליך הוצאת אזרחות ודרכון גרמניים או אוסטריים. אשר על כן, צצים כמו פטריות אחרי הגשם גורמים לא מקצועיים, בלשון המעטה, שמבינים את הפוטנציאל הכלכלי הטמון בכך", מזהיר עו"ד ניר לנקר, בעלים ושותף במשרד עו"ד לנקר-ירדני, מומחה בסיוע בהליך הוצאת אזרחות גרמנית ואוסטרית.

הטיפים של המומחה עו"ד לנקר

"יְהַלֶּלְךָ זָר וְלֹא-פִיךָ"

טיפ ראשון: לבדוק באתר האינטרנט של שגרירות גרמניה בת"א

המשפט שנאמר בספר משלי (כ"ז, ב') על ידי החכם באדם, יְהַלֶּלְךָ זָר וְלֹא-פִיךָ, נכון שבעתיים כאשר מחפשים משרד עו"ד שיסייע בהליך הוצאת אזרחות ודרכון גרמניים או אוסטריים. במקום לחפש כתבות ממומנות, סרטונים וטקסטים שכתב נותן השירות בעצמו על עצמו, פשוט כנסו לאתר שגרירות גרמניה בתל אביב. באתר זה ישנה רשימה של משרדי עו"ד מומלצים ע"י שגרירות גרמניה, המתמחים בדינים של גרמניה. "שגרירות גרמניה מנהלת את הרשימה הזאת ברצינות הגרמנית האופיינית, ודואגת לעדכן את הרשימה בעקבות דיווחים שהם מקבלים מישראלים שעברו את התהליך", הבהיר המומחה. אם תלחצו על "תל אביב והסביבה", תוכלו למצוא את משרד עו"ד לנקר ירדני ברשימה (אין חשיבות למיקום ברשימה).

צילום מסך מתוך אתר שגרירות גרמניה בת"א

טיפ שני: בדקו באתר לשכת עורכי הדין בישראל

לשכת עורכי הדין של מדינת ישראל מהווה מקור מהימן נוסף, שאינו מושפע מהלחצים המפעילים הגורמים המעוניינים לקחת חלק ברשימה. הלשכה מפרסמת באתר שלה רשימה של משרדי עורכי דין המתמחים בדינים זרים, הכוללים מגוון רחב של מדינות. "לא כדאי לפנות לגורמים שלא נמצאים ברשימות הנללו", ציין המומחה. לחיצה על הקישורים הבאים תוביל אתכם ישירות לרובריקות של "אוסטריה" או "גרמניה" באתר לשכת עורכי הדין בישראל.

טיפ שלישי : ללכת בעקבות המלצות אמינות

אחד המדדים הטובים להצלחה ויעילות של משרד עו"ד הוא המלצות מלקוחות. הכי טוב לקבל המלצה מן המעגל הקרוב – חברים, מכרים ומשפחה, אך במקרה שאתם לא מכירים מישהו שעבר תהליך דומה – אל דאגה, יש את "גוגל מיי ביזנס". לא קל לשקר על GMB באמצעות ביקורות סרק. האלגוריתם שלהם יודע פעמים רבות לזהות מתי מדובר על ביקורות של לקוחות אמיתיים ומתי נותן השירות שולח את המשפחה, השכנים והחברים הקרובים להגיב ולסמן חמישה כוכבים וביקורת בדירוג.

בנושא הדירוג: לא להתפשר על דירוג בנושא כה חשוב ומורכב, שישפיע על העתיד שלך.

בביקורות עצמן יש שני פרמטרים – כמות הביקורות ואיכות הביקורות. בכמות, חשוב לראות שיש כמה עשרות ביקורות לפחות – ולא מספר בודד של ביקורות. בנוסף, שימו לב לאורך הביקורות ולתוכן שלהן. לפעמים לקוחות כותבים ביקורת של מספר מילים בודדות כדי כדי לצאת לידי חובה: "אחלה תהליך", "תותח" וכיו"ב. לרוב מדובר על חברים ומכרים ולא על לקוחות אמיתיים.

בחיפוש בגוגל אחר משרד עורכי הדין של ניר לנקר, אתם יכולים לראות מספר מגוון של המלצות מלקוחות שונים, שלא מותירות ספק שאכן מדובר במשרד רציני. כמובן שאותם הלקוחות מהווים מדגם מייצג של מאות ואלפי לקוחות.

טיפ רביעי: תבחרו עו"ד שיודע גרמנית שוטפת

"עו"ד שתבחרו בו חייב להיות דובר גרמנית שוטפת", קבע המומחה נחרצות, והסביר כי ההיכרות עם השפה הגרמנית הינה בסיס חשוב בדרך להנפקת אזרחות גרמנית או אוסטרית. "אם נכנסתם למשרד עורכי דין שמתיימר להתמחות בהנפקת אזרחות גרמנית או אזרחות אוסטרית, ועורך הדין אינו דובר גרמנית שוטפת, דלגו למשרד הבא", פסק לנקר. עוד ציין המומחה כי בחלק מהמשרדים תוכלו למצוא רק מזכירה או פקיד שמדברים גרמנית שוטף, "זה טריק מלוכלך שבסופו של דבר פוגע בלקוח, העו"ד שלכם בכבודו ובעצמו חייב להיות דובר גרמנית", מדגיש לנקר. איך תדעו אם הוא או היא דוברים גרמנית? אל תתביישו. תציגו לו מסמך בגרמנית ובקשו להקריא את הכתוב במסמך. אל תהיו פראיירים. מדובר בכסף שלכם ובעתיד שלכם.

טיפ חמישי: ריבוי מדינות מלמד על חוסר מקצועיות

בחרו במשרד שמתמחה במדינה אחת או קבוצת מדינות שיש ביניהן חפיפה, כמו למשל גרמניה ואוסטריה, שתי מדינות החולקות את אותה השפה, התרבות, ההיסטוריה ובעלות דמיון רב בסגנון החקיקה. "ישראלי שרוצה להסדיר אזרחות וניגש למשרד שמטפל ביותר משתי מדינות שאין ביניהן חפיפה הגיונית, צריכה להידלק אצלו נורה אדומה", הסביר לנקר והבהיר כי לא ניתן להיות באמת מקצועיים כאשר מתעסקים במדינות שאין ביניהן חפיפה, כמו למשל בריטניה ופורטוגל – או במספר רב של מדינות. כמו כן, חשוב לראות תעודה חתומה ע"י לשכת עורכי הדין, המלמדת על חברות בוועדת ארגונים בינלאומיים ישראל-גרמניה-אוסטריה.

התעודה נראית כך:

טיפ שישי: הזול הוא היקר

בשל ההיצף בביקושים, קמו משרדים רבים שמסייעים בהליך הוצאת האזרחות מתוך הבנה כלכלית שבכל פלח שוק יש לקוחות ממוקדי מחיר, כלומר, לקוחות המעוניינים לרכוש את המוצר הזול ביותר, תוך נטילת הסיכון הכרוך באיכות נמוכה פוטנציאלית של השירות. "לקוחות שבוחרים לקבל את השירות במחירים נמוכים באופן אבסורדי, מגלים שיוצא שכרם בהפסדם. פעמים רבות מגיעים אליי לקוחות שעברו תהליך לא מקצועי, ולכן לא אושרה האזרחות במדינה הנכספת. במקרים הללו המחירים שלי עלולים להיות כפולים ומכופלים, בשל העובדה שמדובר על תיק המצריך טיפול מיוחד. אני כמובן עושה כמיטב יכולתי וגם במקרים דומים הצלחתי לחלץ אזרחות גרמנית או אוסטרית עבור לקוחות שהתאכזבו ממשרדים אחרים".

טיפ שביעי: משרד עו"ד ולא חברה בע"מ

לעו"ד אסור להתאגד כחברה בע"מ, בשל האחריות האישית המקצועית. חברות בע"מ המספקות שירותי אזרחות עלולות "להיעלם", להחליף בעלות או לפשוט רגל. עו"ד חייבים בחוק לקחת אחריות אישית. בבחירה בעו"ד מומחה אתם בעצם הולכים על בטוח – אדם מקצועי שלוקח אחריות אישית על הקריירה שלו בניגוד לחברות בע"מ, שעולות ויורדות בעקבות חקיקות שונות במדינות היעד. "החברות בתחום הזה הן זמניות כי כל הפעילות שלהן מתמקדת בסיוע בעקבות חקיקות מזדמנות, בניגוד למשרד עורכי דין שנשאר בתחום ומחויב לשאת באחריות", מסביר המומחה.

טיפ שמיני: עו"ד רציניים לא עובדים בשלט רחוק

עו"ד לנקר מפציר בכם, לא להיעזר בשירותיו של אדם או חברה שיושבים בבית, בזום, בשלט רחוק או באיזשהו ווי וורק או משרד להשכרה לשעה. "נכון שאנחנו חיים בעולם של עבודה מהבית, אבל לא בתחום הזה! בכל מה שקשור למשרדי עו"ד, היעדר משרד רציני מלמד על זלזול וחוסר כבוד למקצוע וללקוחות", שיקף המומחה. משרד גדול הממוקם בליבה של עיר גדולה מלמד על רצינות. כמו כן, חתימות והצגת מסמכים בזום ובשלט רחוק צריכים להדליק נורה אדומה, מפני שמדובר על הליך לא תקין. כמו כן, אם פניתם למשרד עו"ד, ראוי שהעו"ד יקבל את פניכם ולא הצוות הזוטר במשרד.

רבבות ישראלים נכנסו למעגל הזכאים

בתקופה האחרונה, שינויי חקיקה באוסטריה ובגרמניה מאפשרים לצאצאיהם של מי שנמלטו מאימת הנאצים, להגיש בקשות לאזרחות של שתיים מהמדינות החזקות באירופה. מגמות וחקיקות שקרמו עור וגידים לאחרונה בגרמניה ובאוסטריה הכניסו רבבות ישראלים למעגל הזכאים לאזרחות ודרכון במדינות הנ"ל. מדובר על מהפכה של ממש. גם אם ניסיתם בעבר ללא הצלחה, ייתכן מאוד שעו"ד לנקר יוכל לסייע גם לך.

משרד עו"ד לנקר-ירדני

משרד עו"ד ונוטריון לנקר-ירדני עוסק מעל 20 שנה בסוגיות משפטיות בדינים של מדינות גרמניה ואוסטריה. עו"ד לנקר מתמחה בנושאים משפטיים שונים במדינות אוסטריה וגרמניה, כולל טיפול בבקשות שונות של ישראלים וצאצאי יהודים בישראל וברחבי העולם – בהשגת אזרחות ובדרכון אוסטרי וגרמני. עו"ד לנקר דובר גרמנית על בוריה ומומחה לחוקי האזרחות של אוסטריה וגרמניה. המשרד עוסק בגרמניה ואוסטריה הן בדיני ירושה, דיני חברות, נדל"ן והן בהסדרת אזרחות אוסטרית ואזרחות גרמנית.

קל למצוא אותנו:

משרד עו"ד ונוטריון לנקר-ירדני

כתובת: רח' הרכבת 58 (מגדל אלקטרה סיטי) ת"א.

טלפון: 03-505-2141

אתר: https://austrogerman.co.il

פייסבוק: https://www.facebook.com/nir.lanker.lyl

יצירת קשר

אנחנו כאן לרשותכם

לנקר-ירדני | עו"ד ונוטריון

הרכבת 58, מגדל אלקטרה סיטי,
קומה 2 תל אביב יפו 6777016

כל הזכויות שמורות © לנקר - ירדני משרד עו"ד ונוטריון

Site By | VIZEL MARKETiNG